Start campagne 'Haal de toekomst in huis'

haal de toekomst in huis
Op 22 juni start SBB de campagne ‘Haal de toekomst in huis’. Met deze campagne brengt SBB het maatschappelijk belang van praktijkopleiden in een erkend leerbedrijf onder de aandacht.

Bedrijven die nog geen erkend leerbedrijf zijn, krijgen tijdens de campagne informatie over wat het inhoudt om erkend leerbedrijf te zijn en ook roept SBB bedrijven op om een plek voor een mbo-student beschikbaar te stellen.

Voor scholen draagt de campagne bij aan voldoende goede stageplaatsen en leerbanen voor hun studenten. Praktijkopleider en student zijn onderdeel van de boodschap.

Radiospots
De campagne start met het uitzenden van radiospots gericht op werkgevers. De radiospots zijn vanaf 22 juni tien werkdagen te horen op NPO1 en Radio 538.

De spots zijn hier te beluisteren:

Radiospot 'Nieuwe medewerker'

Radiospot 'Tekenprogramma'

SBB on tour
Vanaf 27 juni volgt de actieweek 'SBB on tour'. Tijdens deze actieweek bezoeken de adviseurs praktijkleren van SBB zo veel mogelijk leerbedrijven. Meer informatie over deze actieweek volgt.