
Wat voor soort klachten kan ik indienen?
U kunt over de volgende onderwerpen een klacht indienen:
- Systemen van SBB
- Website van SBB (s-bb.nl, Mijns-bb.nl, stagemarkt.nl en leerbanenmarkt.nl)
- Informatiemateriaal van SBB
- Medewerkers van SBB
Klachten over onderwijsinstellingen worden niet in behandeling genomen door SBB.
Hoe kun je een klacht indienen?
Via het meldingsformulier kunt u officieel een klacht indienen. Bij het indienen van een klacht ontvangt u een bevestigingsmail met een link naar het volgsysteem waarin u het proces van uw klacht kan volgen. Wij proberen binnen 6 tot 8 weken een klacht proces af te ronden. Dit is wel afhankelijk van de klacht en de betrokken partijen.

Wat gebeurt er na mijn klacht?
SBB past altijd hoor en wederhoor toe bij het afhandelen van een klacht.
Indien het een klacht over een medewerker betreft is de teamleider de functionaris die de klacht over de medewerker oppakt. De teamleider neemt contact op met zowel de beklaagde als met de klager. De teamleider neemt hierna een besluit over de klacht in overleg met de manager. Over het algemeen is overleg vanuit de teamleider met de klager voldoende om de klacht op te lossen.
Klacht over producten, systemen en informatiemateriaal van SBB wordt intern doorgezet naar de betreffende afdeling. De afdeling zal zsm uw ingediende klacht proberen op te lossen dan wel aangeven wat de verwachting is dat de klacht opgelost zal zijn. U ontvangt hierover bericht via de klachtencoordinator of de afdeling zelf.