Allround medewerker facilitaire dienstverlening

De allround medewerker facilitaire dienstverlening is werkzaam in sterk wisselende werkomgevingen zowel profit als non-profit. Voorbeelden van organisaties waar de beginnend beroepsbeoefenaar werkzaam is zijn semioverheidsinstellingen, zorginstellingen, onderwijsinstellingen, woningbouwcorporaties, onderwijsorganisaties, facilitaire aanbieders, zakelijke dienstverleners, sport- en recreatieaccommodaties en productieomgevingen. Hij is overal in en om het gebouw waar hij werkt te vinden. Hij draagt bij aan gastvrijheid en aan het gebouwbeheer. De klant staat centraal. Werkzaamheden zijn onder andere zoals faciliteren van bijeenkomsten, verhelpen van (ver)storingen en catering.

Kerntaken en werkprocessen

Verricht facilitaire werkzaamheden

  • Bevordert de veiligheid
  • Faciliteert bijeenkomsten
  • Onderhoudt contact met interne en externe klanten en leveranciers
  • Onderhoudt ruimten en apparatuur
  • Signaleert klachten en verbeterpunten en handelt deze af
  • Verwerkt gegevens met informatiesystemen
  • Voert logistieke werkzaamheden uit

Organiseert de werkzaamheden

  • Bewaakt het budget en te behalen doelen
  • Plant werkzaamheden
  • Stemt af met de leidinggevende
  • Werkt met lerende medewerkers en stagiairs